Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu
LCS Sieradz
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ogarnięty mechanik w okolicy Sieradza

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu Strona Główna -> Tuning & Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 19:00, 15 Lut 2008    Temat postu: Ogarnięty mechanik w okolicy Sieradza

Witam zna ktoś jakiegoś mechanika w okolicy Sieradza, który ogarnął by temat swapa (włącznie z elektryką) w moim lanosie. Silnik, który by mnie interesował to c20ne. Ile taki swap by orientacyjne kosztował?
Powrót do góry
ChiKenn
Płacą mi za posty
Płacą mi za posty



Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pią 20:51, 15 Lut 2008    Temat postu:

Na Wojska Polskiego za Inwarem jest serwis Kia - ja sie tam serwisuje - i co prawda swapa u siebie bym sie im dal bal zrobic - ale mysle ze koreanczyki lepiej "ogarniaja" niz japonce i mogliby dac rade Smile Jakbys chcial to moge Ci dac nr tel

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 21:25, 15 Lut 2008    Temat postu:

jesli silnik jest plug and play to kazdy mechanik ktory ma kanał powinien to ogarnać...

ale jesli chodzi o elektryke to w sdz moze byc ciezko
Powrót do góry
ChiKenn
Płacą mi za posty
Płacą mi za posty



Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pią 23:16, 15 Lut 2008    Temat postu:

z elektryki to jest dobry taki jeden pan w zdunskiej woli (jak sie na szadek jedzie, niedaleko przejazdu kolejowego, tam za pkp), ale nie dosc ze droooogi to terminy tez ma kosmiczne Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 10:11, 24 Kwi 2008    Temat postu:

czemu od razu nie wsadzisz XE ??a ten pod zdunska wola przy torach to raczej sie za to nie wezmie...a gosciu zna sie na rzeczy.. pamietam jak sciagal ze stanow nowe auta z salonu calkiem zalane po catrinie i wymienial i naprawial cala elektronike .. auta w full opcji rozbieral do blachy i skladal... Shocked
Powrót do góry
Marcin
Nie jedno razem
Nie jedno razem



Dołączył: 27 Lip 2005
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: S I E R A D Z

PostWysłany: Nie 22:28, 18 Maj 2008    Temat postu:

w blaszkach jest gosc ktory sie tym zajmuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 23:28, 22 Maj 2008    Temat postu:

kulesz wkładał silnik c20xe do astry i astra śmiga.. Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zielak
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: -)

PostWysłany: Pią 15:40, 23 Maj 2008    Temat postu:

Ten motor to od opla czy hondy oznaczenia??Jezeli ten silnik by pasowal na lapy bez problemu w co watpie to z elektornika chyba nie ma wiekszego problemu jak masz silnik z cala wiązka. Chyba ze ten motor to jakis na wypasie elektryk z komputerem który pokazuje spalanie to juz w tym nie wiem. Ale co za problem pociagnac kable do stacyjki i rozrusznika czy alternatora. Trzeba bedzue dochodzic probnikiem kontrolki od ladowania, cisnienia oleju, w tych autach pewnie jest jeszcze Czek ale ja to juz bym nie wiedzial gdzie go szukac. Ale jak masz silnik z cala wiazka i nie mam on jakis "Bajerów" jak wyzej pisalem to chyba nie bedzie problemu z elektryka dla mechanika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 18:43, 24 Maj 2008    Temat postu:

od opla...
i nie jest to wcale tak proste jak Zielu mowisz, zwykły mechanik nie ogarnie elektroniki i całej wiązki...
Powrót do góry
Zielak
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: -)

PostWysłany: Sob 18:53, 24 Maj 2008    Temat postu:

Jak ja ogarnąlem to mechanik tez to ogarnie, byle to byl "prosty" silnik bez zadnych udziwnień. Ja odpalilem swojego sam, lapy w sumie to łape wystrugal mi ojciec. Tylko ze mam skrzynie ze starego silnika bo nowsze escorty maja juz inne frezy na pol oskach.

Nie mowie ze to jest proste, ale ze da sie zrobic Smile przeciez ja tez nie wsadzilem i nie odpalilem silnika w 1 dzien Razz malo tego musialem motor wyjmowac, bo załozylem kolo zamachowe od CVH bo ja nie widzialem zadnej róznicy, a to od CVH bylo ladniejsze(wizualnie) ale DOHC na kole zamachowym ma pierdolnik który daje sygnał do czujnika polozenia walu korobowego i znog brak iskry, motor na glebe i wymiana kola.

Wiekszosć instalki idzie od komputera do silnika. Zostaje kostka do skrzynki bezpecznikow a ogolnie zeby podlaczyc przekaznik zaplonu to jest najtrudniejsze. Ale jak ktos siedzi czynie na forach to wystarczy poprosic kolegow z klubu, oni napewno gdzies maja wykresy, schematy instalacji takiego silnika (ja sie tym kierowalem) podlaczenie rozrusznika czy alternatora to naprawde nie jest trudne, czy znalesc kabel od stcyjki do rozrusznika tak samo inne kontrolki czujnikow. trzeba tylko troche posiedziec z probnikiem Razz z tej kostki na 8 pinow gdzie ten przekaznik zaplonu jest reszta kabli to od czujnikow ładowanie, olej itp Smile tak bylo u mnie


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zielak dnia Sob 19:16, 24 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 9:47, 25 Maj 2008    Temat postu:

miales szczescie i w miare prosty silnik, a pomysl sobie jakbys mial samochod z nowszym obd a silnik ze starszym, wtedy kladziesz cala wiazke praktycznie od nowa i to jest juz "dosc" trudne
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 10:57, 25 Maj 2008    Temat postu:

OBD to oznaczenie raczej z japońskich aut....
Powrót do góry
Zielak
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: -)

PostWysłany: Nie 12:04, 25 Maj 2008    Temat postu:

w takim razie to nie wiem. Ale mechanika (Łapy itp) to jedno, a odpalenie go ( elektronika) to drugie. Wiec w takim sieradzu to najpierw pewnie do mechanika a potem gdzies do elektro mechanika ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 18:43, 25 Maj 2008    Temat postu:

Lucky napisał:
OBD to oznaczenie raczej z japońskich aut....


bzdura, skrót obd oznacza dokladnie on board diagnostics i odnosi sie do samodiagnostyki pojazdu i nie dotyczy tylko japonczyków
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Nie 18:45, 25 Maj 2008    Temat postu:

japońce chyba wymyślili lampkę "check engine", ale samo obd to przecież w innych autach też występuje? Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 16:40, 07 Gru 2009    Temat postu:

Ja jebe...nie wiecie co to jest OBD ? Bartek jako jedyny ogarnal temat OBD Smile OBD(OBD II) jest w kazdym samochodzie po 95r.Jest to wtyka do diagnozowania elektryki samochodu przez kompa.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 20:32, 09 Gru 2009    Temat postu:

dinozaura odkopales Smile
w sumie wszystkie posty na tym forum to teraz dinozaury Very Happy
a zlacza diagnostyczne w samochodach montowano juz sporo wczesniej... Wink
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 17:36, 27 Gru 2009    Temat postu:

źle sprecyzowałem chodziło mi o OBD II bo 95r. Wiem ze wczesniej byly zwykle wtyki
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu Strona Główna -> Tuning & Techniczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin