Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu
LCS Sieradz
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Od kolektora po tłumik końcowy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu Strona Główna -> Tuning & Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 9:07, 02 Mar 2007    Temat postu: Od kolektora po tłumik końcowy

Jako, że na forum mało się dzieje to zaspamuje ;p może ktoś z was mi pomoże Smile

Chce zmienić wydech u siebie lanos 1.5 8v począwszy od kolektora a skończywszy na tłumiku końcowym. Słyszałem opinie, że można wcisnąć kolektor 4-2-1 od astry gsi tylko trzeba zrobić flansze pod lanosa. I tutaj pytanie, czy ktoś w okolicach bawi się w takie rzeczy? Smile
Ewentualnie kolektor (2 razy drożej wychodzi) dedykowany do lanosa z firmy: [link widoczny dla zalogowanych] (wydechy- > dewoo -> lanos)

Później coś zamiast środkowego: strumienica/rurka?

Niewiem jak z katalizatorem... Lepiej wywalić czy zostawić ewentualnie coś zamiast niego?

Końcowy "sportowy" tłumik mam ultera dedykowany pod lanosa.

Sonda lambda nie bedźie świrować przy innym kolektorze?

Brdzo głośno będzie przy takim wydechu?

Powinienem odczuć przyrost mocy na takim wydechu?

I jeszcze jedno pytanie Czy Oganiaczyk poradziłby sobie ze złożeniem tego do kupy? Smile
Powrót do góry
Kostos
Postojebca
Postojebca



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sdz

PostWysłany: Pią 9:14, 02 Mar 2007    Temat postu:

ja tez sie podepne pod temat..bo slyszalem ze wszadku jest jakis magik od tlumikow i wydechow i ze robi ladne rzeczy...wiecei cos o tym?chlopaki z szadku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 10:53, 02 Mar 2007    Temat postu:

panowie jeśli wydech to tylko świątek bydgoszcz
nikt chyba tego lepiej nie zrobi każdy wydech robiony jest pod kąkretny samochód i właściciela a na modyfikacje robione u niego udzielana jest gwarancja cena jest nawet przystępna i można sie targować Very Happy np kolekor wydechowy 4-1 wraz z montażem i chamowaniem przed i po modyfikacjach to 1400 zł z vat
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 15:15, 02 Mar 2007    Temat postu:

Kostos napisał:
ja tez sie podepne pod temat..bo slyszalem ze wszadku jest jakis magik od tlumikow i wydechow i ze robi ladne rzeczy...wiecei cos o tym?chlopaki z szadku?
ja nic nie wiem o takim kims Rolling Eyes
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 16:13, 02 Mar 2007    Temat postu:

Eh no to się dowiedziałem, Pan O. niestety mi flanszy nie zrobi Sad Wiecie kto może zrobić flansze w okolicy żeby ten kolektor z c20xe wcisnąć do lanosa 1.5 8v ?
Powrót do góry
Kostos
Postojebca
Postojebca



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sdz

PostWysłany: Pią 19:14, 02 Mar 2007    Temat postu:

diablo napisał:
Eh no to się dowiedziałem, Pan O. niestety mi flanszy nie zrobi Sad Wiecie kto może zrobić flansze w okolicy żeby ten kolektor z c20xe wcisnąć do lanosa 1.5 8v ?

tez szukam magika od roznych takich rzeczy...pewnie trzeba bedzie najblizej szukac w lodzi..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 19:16, 02 Mar 2007    Temat postu:

mysle ze chodzi o firme KULAK (wylot z Szadku na Łask na Petrochemi CPN)oni zajmuja sie tłumikami.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 19:48, 02 Mar 2007    Temat postu:

Kostos napisał:
ja tez sie podepne pod temat..bo slyszalem ze wszadku jest jakis magik od tlumikow i wydechow i ze robi ladne rzeczy...wiecei cos o tym?chlopaki z szadku?

Mi tez sie wydaje ze chodzi o Kulaka.Zajmuja sie TEZ ukladami wydechowymi,maja jaka maszynke do giecia rur wiec moze zrobic przelotowke z jednej rury Twisted Evil Nie wiem jak z jakoscia i wykonaniem bo nic nie robilem u nich Rolling Eyes
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Kostos
Postojebca
Postojebca



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sdz

PostWysłany: Pią 20:37, 02 Mar 2007    Temat postu:

no o tego goscia chyba chodzi bo opowiadal mi o nim kiedys nasz sieradzki pan O.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 10:21, 06 Mar 2007    Temat postu:

No to poszedłem na kompromis i zamówiłem dedykowany 4-2-1 do lanosa i wybulilem 200 zł więcej ;/. Może pojutrze będzie już na aucie razem z resztą wydechu (przelot 5 cm) mam nadzieje, że nie będzie za głośno i będzie odczuwalna zmiana Smile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 11:20, 06 Mar 2007    Temat postu:

może nie będzie Very Happy
ja mam kolekor 4-2-1 i od początku do końca rura 55mm i nie powiem żeby było za cicho
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 19:43, 10 Mar 2007    Temat postu:

No więc tak wydech i kolektor zrobiony, szczegóły w dziale projekty...
Teraz mam pytanie jako, że przez zime dolot miałem serie to w tej chwili tak zostało.
Czy jakbym teraz zrobił dolot + stożek, to dolny zakres obrotów by się pogorszył czy powinien zostać w normie? Bo górny zakres raczej by się polepszył?
Na seryjnym Kolektorze i wydechu było tak, że jak założyłem stożek to dół się pogorszył a góra poprawiła.
Powrót do góry
Kostos
Postojebca
Postojebca



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sdz

PostWysłany: Nie 11:03, 11 Mar 2007    Temat postu:

u mnie sie dol polepszyl a gora spadla..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Nie 18:23, 11 Mar 2007    Temat postu:

Kosto, pytalem sie w Wavce o przyczyne, ze kolektor nie daje pelni tego, co obiecywano, chlopaki kazali najpierw zmierzyc obwod rurek serii i baranow, u mnie np jest za maly przeplyw przy wysokich obrotach, moc maksymalna jest przy 5750 bodaj, a wczesniej byla przy 6400. Wniosek? Silnik produkuje wiecej gazow i wydech zapycha sie wczesniej..sprawdz, bo masz kolektory od 325 w koncu, a pojemnosc wieksza wiec i wydech powinien byc bardziej przelotowy... Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu Strona Główna -> Tuning & Techniczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin