Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu
LCS Sieradz
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

chip tuning civic
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu Strona Główna -> Tuning & Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 17:49, 27 Lut 2006    Temat postu: chip tuning civic

ma ktos jakies propozycje co do chip tuningu hondy civic 92 1,5 16V lsi, ile taka przyjemnosc mogła by kosztowac i gdzie ewentualnie mozna by cos takiego wykonac, no i ile mocy dało by takie przedsiewziecie
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 18:45, 27 Lut 2006    Temat postu:

go nie jest warta swieczki..czipowanie to jakies 1200 pln.. Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patryk
Mieszkam Tutaj
Mieszkam Tutaj



Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pon 19:07, 27 Lut 2006    Temat postu:

lepiej szukać mocniejszego motoru

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 19:55, 27 Lut 2006    Temat postu:

wiem ze lepiej szukac mocniejszego motoru ale zobacz sobie ceny chociazby v-teca na allegro, mam 18 latek i z kaska tak duza raczej lipa, a orientujecie sie moze jaki byłby koszt zmiany walkow, albo moze macie jakies inne propozycje na dodanie jej mocy, na poczatek chodzi chociaz o 10-15 kM docelowo o ok 30, da sie cos zrobic w tym kierunku
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 23:13, 27 Lut 2006    Temat postu:

heh, kazdy tak chce Smile. 5-10(max) to moze wyciagniesz, jezeli zrobisz to z glowa. a wiecej to juz powyzej 1000zl kosztuje. walki no do mnie to koszt ok 2tys zl. ale zywotnosc silnika bardzo sie zmniejsza. do hondy znalazlem kiedy zestaw turbo za 2500zl. ale podobno cienkie te zestawy, wiec sam nie wiem Smile.

wywal kata, zrob dolot zimnego powietrza na stozek ktory wstawisz, albo wkladke i dolot podcisnieniowy (jak w motorze, dziala przy wyzszych predkosciach), tlumik koncowy zmienl. i moze te 10km wyciagniesz Wink. u mnie podobno brak kata dalby 7km Very Happy.
jak chcesz wiecej to glowica, walki, kanaly, kolektor, wydech, kolo odelzone, no i co tam sie da wymyslic Smile.

a najwiecej da jak wywalisz ze 200kg i w dodatku za darmo Very Happy (no prawie, chyba ze zaczniesz sie bawic w lzejsze maski,blotniki, szyby z pleksy, kubelki.

patrz uno 75km gdzies pisza na forum a jak zapieprza- bo lekkie Smile. corolla teresy- 85km a ja celica- 105km prawie nie daje rady (dopiero powyzej 100).. WAGA!! Smile
takze wywalaj co sie da Very Happy
Powrót do góry
ChiKenn
Płacą mi za posty
Płacą mi za posty



Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pon 23:38, 27 Lut 2006    Temat postu:

kolo zapasowe, trojkat, gasnica, na cholere Ci to! Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 0:01, 28 Lut 2006    Temat postu:

i przed wyścigiem mniej jedz tez bedzie lżej Twisted Evil
Powrót do góry
ChiKenn
Płacą mi za posty
Płacą mi za posty



Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 0:09, 28 Lut 2006    Temat postu:

od ostatnich wyscigow schudlem 3 kg! Razz

ps. tzn. od przedostatnich do ostatnich Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ChiKenn dnia Wto 1:00, 28 Lut 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 0:09, 28 Lut 2006    Temat postu:

smiejcie sie smiejcie. jeszcze lewarek Wink
chicken, to co powiedziales ~20kg Very Happy. zawsze cos Smile.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 0:37, 28 Lut 2006    Temat postu:

kata jush nie mam dosc dawno mam strumienice, ktora w moim odczuci dala bardzo niewiele a moze nawet i nic, mam nadzieje ze dam rade razem z lemonem sie pojawic teraz na nastepnym lcs to wtedy byscie mogli mi cos wiecej powiedziec na tem temat
Powrót do góry
ChiKenn
Płacą mi za posty
Płacą mi za posty



Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 1:04, 28 Lut 2006    Temat postu:

generalnie w przypadku auta wolnossacego sprawa nie wyglada za ciekawie... nawet zmiana wydechu to nie tak rozowo jest jak w przypadku autka z turbinka, bo musi byc wszystko dorze zrobione i wiliczone, bo mozna uzyskac odwrotny od zamierzonego efekt... a tego Ci nie zrobi pan kazio za 500 pln Sad jesli nie masz za duzo kasy to sobie daruj, lepiej zaloz ladne fele czy inne delikatne zmiany wizualne, bo tylko wywalisz kase a przyrost mocy bedzie zaden albo prawie zaden... albo pozostaje Ci zbierac i jak juz bedziesz mial wieksze fundusze szarpnac sie na swapa albo porzadnie zrobione turbo Smile wtedy jest sens zmieniac wydech, dolot, chipa itd bo auto z turbo jest duzo podatniejsze na tego rodzaju tuning... ja tez dlugo nad tym myslalem i na razie dalem sobie spokoj, chyba taniej i lepiej wyszloby po prostu sprzedac auto i kupic juz fabrycznie turbodoladowanego eclipsa Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 8:50, 28 Lut 2006    Temat postu:

no moja honda bedzie od odbioru w przyszłym tygodniu z całkowicie zmienionym obliczem ( lexusy, spojlery, progi) optycznie bedzie jush niezle wygladac, ale zalezy mi teraz troszke na mocy, a jaki mogłby byc koszt swapa bo turbo to cos miedzzy 3000--4000
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 9:17, 28 Lut 2006    Temat postu:

heh wlasnie znalazłem cos odpowiedniego na swapa a mianowicie silink B18C4 z tym motorem to była by prawdziwa rakieta Very Happy ale niestety cena jest powalajaca ;/
Powrót do góry
Patryk
Mieszkam Tutaj
Mieszkam Tutaj



Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 9:41, 28 Lut 2006    Temat postu:

Cytat:
( lexusy, spojlery, progi)


A jaki to civic ??? ile drzwii ?? anglik czy japończyk ?? jaki kolor ?? A masz jakieś konkretne felgi ?? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 11:25, 28 Lut 2006    Temat postu:

Bartek_Civic napisał:
no moja honda bedzie od odbioru w przyszłym tygodniu z całkowicie zmienionym obliczem ( lexusy, spojlery, progi) optycznie bedzie jush niezle wygladac, ale zalezy mi teraz troszke na mocy, a jaki mogłby byc koszt swapa bo turbo to cos miedzzy 3000--4000


zalezy za ile znajdziesz silnik i w jakim stanie Smile. trzeba pamietac o skrzyni, polosiach. jezeli masz z tyl hamulce bebnowe, to moga nie wystarczyc wiec trzeba by zmienic. zawieszenie moze byc za slabe (za ciezki silnik, za duze predkosci)
porzadne turbo to wiecej kosztuje..

najbardziej oplaca sie zmienic autko Smile. chyba ze sie chce miec cos niepowtarzalnego Twisted Evil
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 12:19, 28 Lut 2006    Temat postu:

jak masz silnik d15b2 to (dualpoint injection), to zrób swapa na d15b7 na pełnej szprycy. przyrost mocy 15KM. Opis krok po kroku jak to zrobic tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 12:24, 28 Lut 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 12:24, 28 Lut 2006    Temat postu:

widze że nowa honda bedzie smigać po sieradzu Shocked
Powrót do góry
ChiKenn
Płacą mi za posty
Płacą mi za posty



Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 12:33, 28 Lut 2006    Temat postu:

Z tego co zrozumialem Bartek jest kolega Lemona, a on jest z Wielunia wiec nie tak do konca po sieradzu Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 12:41, 28 Lut 2006    Temat postu:

z tego co widze to ma napisane Brzeznio a to przeciesz zalicza sie pod sieradz ! Ale moge sie mylić Confused
Powrót do góry
ChiKenn
Płacą mi za posty
Płacą mi za posty



Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 12:46, 28 Lut 2006    Temat postu:

a racja, sorry... wczesniej nie bylo nic napisane w "skad" Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:52, 28 Lut 2006    Temat postu:

a wiec tak honda jest koloru niebieski metalic, japonczyk, hatchback rocznik 92 ale w gore ( 92-95 ) a hondka juhs jezdziła po sieradzu i dalej po nim bedzie jezdzic bo rzeczywiscie brzexnio jest 14 km od sieradza, a z lemonem znam sie ale nie ze wzgledu na miejscu zamieszkania, co do felg mam na oku 15" mialem nawet je dzisz jechac obejrzec ale nie wyszło pojedzie sie jutro, a wlasnie jak myslicie dało by rade wpakowac do tej hondzi 16" i opone niski profil, bo sie tak wacham, wolał bym poczekac narazie pojedzic na starych felach a pozniej te 16 zarzucic Very Happy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 18:58, 28 Lut 2006    Temat postu:

Ja miałem 16ki, opony 205/50, na seryjnym zawiasie to porażka, ale auto kozak Smile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 19:18, 28 Lut 2006    Temat postu:

heh no wlasnie ale w pieciu to sobie chyba nie za bardzo pojedzisz bo sie bedzie z tyłu obcierac wszystko na dziurach, ale gdyby utwardzic zawieszenie to moze, kurde i etraz nie wiem co robic, na poczatek pojade obejrzec dokladnie te 15" jak beda ładne to je wezme
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 22:42, 28 Lut 2006    Temat postu:

wiesz jezeli dobierzesz 16 z dobrym profilem opony to nie bedziesz mial roznicy wielkosci calego kola (nie bedzie obcieralo) ale jak zapodasz bardzo niski profil, to felgi szybciej pokrzywisz, bedziesz musial uwazac na wszystkie wyboje i bedzie bardziej rzucalo po koleinach. fakt bedzie ladniej wygladalo Smile. a jezeli zalozysz na wyzszym profilu 16 to stracisz na mocy. jezeli w dodatku zalozysz szersze to wzrosnie spalanie Smile. 15 wg mnie to jest kompromisowa felga na polskie drogi. tylko kup dosc szeroka, nawet jak zalozysz wezsza opone to ladnie sie rozlozy i bedzie wygladala na szersza i trzymac bedzie lepiej Smile. np 7x15. jeszcze patrz na ET czy bedzie mocno wciagnieta czy nie.. to tak odemnie Smile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 18:23, 01 Mar 2006    Temat postu:

tak wlasnie chyba zrobie kupie 15", byłem dzis ogladać u człowieka jeden kaplet ale lipne były, chyba zdecyduje sie na Enzo V, bo mi sie podobaja te felgi i nie sa az tak bardzo drogie, ale nie mowie jeszcze na 100% bo znajac mnie moge sie szybko rozmyslic i upatrzyc sobie cos innego Razz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 16:05, 02 Mar 2006    Temat postu:

Juz sobie wyobrazam ta Honde... Kupa wielka bedzie... Wywalenie kata w 1.5 nic nie daje, oprocz tego ze bedzie smierdziec benzyna w aucie... Strumienica tym bardziej nic nie daje... Jezeli nie stac Cie na zmiane silnika... To proponuje zrobic przerobke na pelny wtrysk z dwupunktu... Bedzie Ci potrzebny kolektor dolotowy z przepustnica... I cos tam jeszcze... Nie znam tematu dokladnie...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 16:50, 02 Mar 2006    Temat postu:

a co byście powiedzieli na takie coś, po zagłebieniu sie nieco bardziej w temat i przemysleniu wszystkich możliwosci ta jest chyba najlepsza:

Swap na D16Z6, byłby bezproblemowy, ale kompletna przekladka to ok 2500zl plus jakie 200-300 za przelozenie. Bedzie 125 w VTECu SOHC, znakomite do uturbienia itd.

opcja chyba najlepsza trzeba tylko doskladac kasy i znaleźć dobry silnik
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 19:59, 02 Mar 2006    Temat postu:

Sam silnik to okolo 3000 zl. SWAP okolo 1500 zeta... Wiem bo sam nad tym rozkminialem, ale wybralem inna droge, inni silnik... :devil:
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 20:18, 02 Mar 2006    Temat postu:

kurde no troszke mnie zmartwiłeś tymi kosztami, ale zobaczymy moze znajomy rozejrzy sie za silnikiem w Niemczech moze tam by sie udało wyrwac cos taniej....
a zdradzisz jaki silnik ty wybrałaeś ;->
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 22:44, 02 Mar 2006    Temat postu:

najlepszy... ale to moja niespodzianka na niektorych "scigantow"... Tylko boje sie ze Twoj Civic bedzie wygladal jak kupa teraz... No ale coz sa gusta i gusciki...
Powrót do góry
ChiKenn
Płacą mi za posty
Płacą mi za posty



Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Czw 22:59, 02 Mar 2006    Temat postu:

Matey - planow to ja sie juz duzo roznych nasluchalem, moze zaczniesz cwaniakowac dopiero jak zrobisz tego swapa, co? Razz
I dlaczego jego civic mialby wygladac jak kupa?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 23:04, 02 Mar 2006    Temat postu:

Ojj tylko ja nie cwaniakuje wlasnie... Bede cwaniakowal jak zrobie SWAPa... a to jest nieuchronnie pewne... Smile A czemu jak kupa? Juz sobie wyobrazam te spojlery, te progi noo i te Lexusy... Mmmm cudo... Masz jakies zdjecia pogladowe tych spojlerow? No ale mowie, sa gusta i gusciki... Jak narazie moj civ tez wyglada jak kupa...
Powrót do góry
ChiKenn
Płacą mi za posty
Płacą mi za posty



Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pią 0:32, 03 Mar 2006    Temat postu:

no wiesz, to zalezy jakie beda spojlery i progi, okaze sie jak juz bedzie zrobione... to ze wiekszosc takich "tjunikgow" to kupa nie znaczy ze w tym przypadku tak bedzie Smile a Twoje z tego co pamietam wyglada calkiem ok! no i ma bardzo ladny kolor, hehe Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 0:36, 03 Mar 2006    Temat postu:

Matey napisał:
Juz sobie wyobrazam ta Honde... Kupa wielka bedzie... Wywalenie kata w 1.5 nic nie daje, oprocz tego ze bedzie smierdziec benzyna w aucie... Strumienica tym bardziej nic nie daje... Jezeli nie stac Cie na zmiane silnika... To proponuje zrobic przerobke na pelny wtrysk z dwupunktu... Bedzie Ci potrzebny kolektor dolotowy z przepustnica... I cos tam jeszcze... Nie znam tematu dokladnie...


poprzyj to jakimis wykresami. jestem przeciwnikiem strumienic. ale kat zawsze cos daje, na wyzszych czy nizszych ale daje. jezeli chodzi o smierdzenie paliwem, to zrob najpierw dziurawy uklad paliwowy, bo to niebezpieczne.. Laughing
z tym ukladem wtryskowym to tez tak nie jest napewno. bo w pelnym wtrysku jest sekwencyjny w nowszych silnikach a w punktowym jest staly.. wiec i elektronika do poprawy Smile.

jezeli chodzi o swapa, tez mam kiedys zamiar. ale nie kozacze tak jak Ty z tego powodu..
jakies zdjecia silnika moze? a ecu masz? Wink.

o gustach sie nie dyskutuje.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 0:38, 03 Mar 2006    Temat postu:

Nooo z daleka moze i ladnie wyglada, ale jak sie blizej przyjzysz to tu rdza, tam rdza, ale na wiosne zastanawiam sie nad malowaniem... Oczywiscie na czerwony... A co do tego civica o ktorym mowimy... To wg. mnie bedzie kupa... Opinie sa jak dupa, kazdy siedzi na swojej Wink Wiec wiesz... Nie musi sobie brac tego tak do serca... Ja jestem zwolennikiem JDMu... Smile I dla mnie spojlerki, progi, lexusy to kupa Smile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 0:41, 03 Mar 2006    Temat postu:

Hmmm poszukam jutro na forum klubowym i popre to wykresami... A co do smierdzenia paliwem... To nie jest moje zdanie... Tylko osob ktore maja pewne doswiadczenie w modyfikacjach Hond... a co do modyfikacji z D15B2 na D15B7 to Lucky podal linka do mini me... Cos tam trzeba zmieniac w elektryce...
Powrót do góry
Patryk
Mieszkam Tutaj
Mieszkam Tutaj



Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pią 9:39, 03 Mar 2006    Temat postu:

Nie wiem jak to jest w hondach ale u mnie wywaliłem kata i wstawiłem strumokatalizator (strumienice która wygląda jak katalizator) oraz cały wydech od wersji 16V i musze przyznać że jest pewna różnica ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 9:50, 03 Mar 2006    Temat postu:

Nie rób żadnego swapa na D16Z6. Sprzedaj to auto i kup civica juz z tym silnikiem. Jest tego troche, a koszta mniejsze, no i wszystko seryjne. Jak już chcesz zrobić swapa to tylko na silnik b16a2 VTEC 160KM Smile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 9:54, 03 Mar 2006    Temat postu:

Patryk napisał:
Nie wiem jak to jest w hondach ale u mnie wywaliłem kata i wstawiłem strumokatalizator (strumienice która wygląda jak katalizator) oraz cały wydech od wersji 16V i musze przyznać że jest pewna różnica ...


W hondzie jest tak że jak odejmujesz tylni tłumik i środkowy to jest wieeeeelka różnica. Bynajmniej ja tak miałem. Gdzieś na forum Hondy było że gość wywalił kata, środkowy i założył końcowy mugena. Przyrost 11KM. Przeróbki potwierdzone były wykresami z hamowni. Aha mowa o silniku d15b2.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 10:56, 03 Mar 2006    Temat postu:

moge powiedziec ze po zalozeniu strumienicy mozna odczuc nieznaczna roznice, ale nic nadzwyczajnego, wiesz ze ty negujesz spojlery progi i lexusy nie znaczy ze kazdy tak ma, mi sie podobaja takie rzeczy i tej wersji bede sie trzymał Wink auto bedzie w przyszłym tygodniu gotowe to wtedy zrobie zdjecia i wrzuce zebyscie mogli ocenic, pewnie z reszta i tak zobaczycie mnie na miescie a wiec nie bedzie specjalnego zaskoczenia, co do swapa na b16a2 to mam watpliwosci czy reszta auta by mi to wytrzymała, moc była by wtedy prawie 2 razy wieksza niz seryjnie, no i cena tego silnika jest prawie taka jak cena mojego auta Very Happy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 12:30, 03 Mar 2006    Temat postu:

Wiesz od tego jest forum zeby wyrazic swoja opinie... Jak Ci sie podoba to luz... Tobie ma sie podobac autko a nie innym... Smile Luzik... Mnie sie innym styl podoba Smile I Love JDM Wink
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 13:28, 03 Mar 2006    Temat postu:

no dokladnie zgadzam sie z Toba w 100% auto ma sie podobac wlascicielowi , mam nadzieje ze nie wyjdzie wczesniej wspomniana kupa Wink jak bedzie zrobiona to wrzuce sporo fot zebyscie mogli dokaldnie ocenic, a pozniej jak bedzie jakis wypad organizowany na rosso to tez chetnie sie pojawie i wtedy na life bedzie mozna ja zobaczyc Smile
Powrót do góry
Zielak
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 753
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/10
Skąd: -)

PostWysłany: Pią 16:17, 03 Mar 2006    Temat postu:

CHUCK NORRIS napisał:
ja robie tuningi z półobrotu

SPAM Exclamation Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 19:51, 03 Mar 2006    Temat postu:

Fajna Honda Twisted Evil
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 15:39, 19 Mar 2006    Temat postu:

No i co z tym civiciem? Jest czy nie? Daj jakies foty...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 15:52, 19 Mar 2006    Temat postu:

elvitos napisał:
Matey napisał:
Juz sobie wyobrazam ta Honde... Kupa wielka bedzie... Wywalenie kata w 1.5 nic nie daje, oprocz tego ze bedzie smierdziec benzyna w aucie... Strumienica tym bardziej nic nie daje... Jezeli nie stac Cie na zmiane silnika... To proponuje zrobic przerobke na pelny wtrysk z dwupunktu... Bedzie Ci potrzebny kolektor dolotowy z przepustnica... I cos tam jeszcze... Nie znam tematu dokladnie...


poprzyj to jakimis wykresami. jestem przeciwnikiem strumienic. ale kat zawsze cos daje, na wyzszych czy nizszych ale daje. jezeli chodzi o smierdzenie paliwem, to zrob najpierw dziurawy uklad paliwowy, bo to niebezpieczne.. Laughing
z tym ukladem wtryskowym to tez tak nie jest napewno. bo w pelnym wtrysku jest sekwencyjny w nowszych silnikach a w punktowym jest staly.. wiec i elektronika do poprawy Smile.

jezeli chodzi o swapa, tez mam kiedys zamiar. ale nie kozacze tak jak Ty z tego powodu..
jakies zdjecia silnika moze? a ecu masz? Wink.

o gustach sie nie dyskutuje.


W katalizatorze dopala sie nie spalone w silniku paliwo i jego brak powoduje ze to paliwo sie nie dopala... A Honda ma taka areodynamike ze zassysala by do srodka smrod...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 0:27, 20 Mar 2006    Temat postu:

Czujnik tlenowy (sonda Lambda)
Czujnik sprawdza obecność tlenu w spalinach. Sygnał wyjścia czujnika zostaje wysłany do centralki elektronicznej, w celu regulacji mieszanki paliwowo-powietrznej tak, aby utrzymać stechiometryczny skład mieszanki. Dla uzyskania mieszanki optymalnej, niezbędna jest aby ilość zasysanego powietrza była najbliższa ilosci teoretycznej, wymaganej dla całkowitego spalenia dawki paliwa w każdych warunkach pracy silnika.


lepiej naprawde posprawdzaj swoj silnik.

Katalizator typu trójfunkcyjnego, pozwala na jednoczesne obnizenie zawartości, trzech gazów zanieczyszczających, wystepujacych w spalinach: niespalonych weglowodorów (HC), tlenku węgla (CO) i tlenków azotu (NOx). Wewnatrz katalizatora zachodzą dwa typy reakcji chemicznych:
· utlenianie CO i HC do dwutleneku węgla (002) i wody (H20),
· - redukcja NOx z przemiana w azot (N2).

1. Rdzeń ceramiczny
2. Obudowa metalowa
3. Zewnętrzna osłona metalowa
4. Stożek z blach perforowanej

Katalizator składa się z rdzenia (1), obudowy (2), siatki metalowej dla zamortyzowania uderzeń i drgań oraz zewnetrznej osłony (3) ze stali nierdzewnej, odpornej na wysokie temperatury i czynniki atmosferyczne. Rdzeń budowa zblizony do plastra miodu pszczelego, wykonany jest z materiału ceramicznego pokrytego cienką warstwą substancji katalitycznie czynnych, platyny i rodu, które przyspieszają rozpad chemiczny substancji szkodliwych zawartych w spalinach.


nie wiem co Ci dopala to paliwo w katalizatorze. nie wiem skad to paliwo moglbys miec. to nie silnik gaznikowy, ani nie masz podawanej jednej dawki paliwa niezaleznie od obrotow. no chyba ze masz cos z zaplonem? ale to juz i tak nie masz jak cos katalizatora Smile.jest on tak delikatny ze kazdy wybuch moglby go zniszczyc.
a nawet jakby to zanim paliwo doszloby do niego to zdazyloby "wyparowac" po drodze, troche logiki.. Smile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 19:00, 21 Mar 2006    Temat postu:

heh narazie jest w produkcji Very Happy znaczy juz koncowka u lakiernika stoi, bedzie w przyszłym tygodniu juz jezdził po drogach, a jakbys chciał go obejzec z bliska to wpadnij kiedys do zeroma w czasie lekcji ( z tego co zauwazyłem to i tak czesto wpadasz ) a wiec jak bedziesz to mnie łatwo znajdziesz bo co przerwa jestem na fajce na barierkach
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 19:18, 21 Mar 2006    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

2 foto jeszcze bez malowania

P.S. dlatego na megaupload ze nie umiałem inaczej tego wrzucic Very HappyVery HappyVery Happy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 19:35, 21 Mar 2006    Temat postu:

Bartek a ty jestes z Brzeznia? Bo ja praktycznie mieszkam po sąsiedzku a na 99% się nie znamy. Wink
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu Strona Główna -> Tuning & Techniczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin