Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu
LCS Sieradz
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

185/55R15 zamiast 205/40R17

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu Strona Główna -> Tuning & Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Nie 4:04, 11 Wrz 2005    Temat postu: 185/55R15 zamiast 205/40R17

dzisiaj zrobilismy przekladke z moim dzielnym pilotem i mamy opony przelozone na nowe-auto doslownie zglupialo,jakby mu ktos kaganiec zdjal,jak ostro depne na 1ce to do 3ki nie moge zlapac przyczepnosci...a mialo byc tak pieknie...i bedzie Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 7:24, 11 Wrz 2005    Temat postu:

ja tam zostaje na 225 bo za duzo srob do odkrecania mam Smile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 9:44, 12 Wrz 2005    Temat postu:

No i widzisz Kaloh ja Ci mowilem,ze bedzie roznica...ale ty twierdziles jak zwykle swoje...ze to nic nie da,no ale ciesze sie ze wkoncu sie przekonałes Razz
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 10:44, 12 Wrz 2005    Temat postu:

bo czasowo nie ma roznicy,to co nadrobie oporami toczenia mniejszymi to strace przez utrate przyczepnosci,tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 22:12, 12 Wrz 2005    Temat postu:

Po dobrym nagrzaniu opon powinnom być lepiej. Jeśli masz napęd na przod to dobrym rozwiązaniem są węższe opony na tyl żeby zmniejszyc niepotrzebne opory i coś szerszego i lepiącego się na przod. Niestety wygląda to troche...dziwnie. Ale rozwiązanie jest sprawdzone. np.215 przod i 195 tyl albo mniej dla extremalistow:)
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 22:41, 12 Wrz 2005    Temat postu:

skolei na zakrety(nie kzk) lepiej jest szerzej z tyl i wezej z przodu Smile. a na szuterku to grzanie opn nic by mu nie dalo wczoraj Smile.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 22:56, 12 Wrz 2005    Temat postu:

nie no jasne ze na zakretach to odpada mowilem o świartce sorry za nie sprecyzowanie. A na szuterko to raczej nici:)
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 11:39, 17 Wrz 2005    Temat postu:

witam jako nowy forumowicz i chcialem tez co nieco doradzic mialem calibre poczatkowo z butem 195\50 15" (seryjne) przyczepnosc byla dobra w miare na starcie bo w zakretach kiszka, po miesiacu zmienilem na fele17" na 9" przod 205\40 tyl 205\45 i tak w zakretach rewelacja ni hu.....steczki nie szlo jej z zakretu wyrwac byla jak przyklejono (no fakt ze byla jeszcze mocno obnizona i utwardzona ale na 15 nie moglem sobie na to pozwolic Laughing ) Ale teraz tak na ross jak stanolem na ćw to w dupsko z kazdym dostawalem na tych 17-tkach byla tragedia lekko gazu i juz paliło gumke, stanolem nawet z cali 115konną (moja miala 150) i tuz po starcie bylem zalamany no osemka mnie przegoni..... Dobra zbioczylem z tematu jak zmienilem kapcie ze byl troche wyzszy profil z przodu 215\45 17" to przyczepnosc byla duuuuuuuuuzo lepsze
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 15:24, 17 Wrz 2005    Temat postu:

tak przyczepnosc bedzie duzo lepsza..ale za to bedziesz wolniej sie rozpedzal niz na 17...Ja zalozylem do swojego 15 na przod i jestem w szoku co sie dzieje...tylko musze nad startem popracowac..wczesniej z 17cali ruszalem z 4.500 obrotów i trzymalem na sprzegle i pieknie sie ruszalo a teraz 3.000obrotow to zaduzo Very Happy stoje w miejscu Very Happy ale jak rusze dobrze to jest duzo lepiej niz na 17calach...moze tez to jest spowodowane ze mam dlugie przelozenia..
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Nie 5:03, 18 Wrz 2005    Temat postu:

oddaj Biniowi wreszcie kola tylne,bo dymy beda:))

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 14:57, 18 Wrz 2005    Temat postu:

Czekam,az stary z niemiec wroci zebym mogl *urwał* opony swoje wziasc...ehh..Kaloh szkoda mi słów..
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 15:00, 18 Wrz 2005    Temat postu:

I nie płacz bo jutro będzie mial już swoje tylnie oponki...No Comment
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 21:02, 18 Wrz 2005    Temat postu:

opony rzecz nabyta. Ja będe kupowal na przyszly sezon bridgestone potenza wercje na stany. Z tamtąd zciągnąc wychodzi taniej niż kupic u nas i sa zupelnie inne modele.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 8:15, 19 Wrz 2005    Temat postu:

na drogi bez zakretow Wink
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 3:11, 20 Wrz 2005    Temat postu:

cos gwozdz tam w tej biniowej..oj beda dymy breku:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 9:20, 21 Wrz 2005    Temat postu:

Gwóźdz to juz byl jak chcesz wiedziec...dalej nie komentuje..
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu Strona Główna -> Tuning & Techniczne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin