Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu
LCS Sieradz
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

206-teraz i w zamysle

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu Strona Główna -> Projekty i efekty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Sob 19:03, 27 Maj 2006    Temat postu: 206-teraz i w zamysle

Zastanawiam sie nad wlotem powietrza do komory silnika dla stozka(lubie dzwiek tego filtra a on lubi zimne powietrze Twisted Evil ), poprzez delikatny wlocik w masce bo mam lakierowanie maski obowiazkowe. Zastanawiam sie,czy prawda jest,ze przy wlocie powietrza tak ofensywnym jak taki jest mozliwosc,iz gdy powietrze bedzie bezposrednio skierowane na stozek to wtedy przy wysokich predkosciach moze dojsc do zaklocenia dzialania silnika poprzez wysoka ilosc powietrza?Nie chce problemow z mapsensorem..a i przydalby sie jeszcze jakis logiczny wlocik a nie wielka dziura niepodobna do niczego,moze ktos mi zaproponuje jakis projekcik?? Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 23:41, 27 Maj 2006    Temat postu:

hmm u ciebie nie ma innej opcji..z wlotem niz tylko na masce z przodu...nie wiem podpatrz jak to robia inni i zaprezentuj...a co do powietrza to nie bedzie mialo to zadnego wplywu ze dostanie przy wiekszych predkosciach wiecej bo przeciez za to jest przeplywomierz odpowiedzialny...no chyba ze sie myle..
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Nie 22:59, 28 Maj 2006    Temat postu:

czyli wyciagajac odpowiedni wniosek z pewnego zrodla nie robie zadnej rzezby maski,dolot jesli w ogole to da mi tyle mocy co lepsze paliwo..zeby nie bylo,doloty daja duzo,ale inzynierem nie jestem i nie bede sie spuszczal jakos maksymalnie nad autem w wymiane kolektorow itp.,wole walki wymienic a to moze w wakacje dojdzie do skutku+glowica i od nowa elektronika i obstawiam na +170KM Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 7:56, 29 Maj 2006    Temat postu:

"obstawiam na +170KM "
Szerokoo.. a teraz ile ma?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 14:18, 29 Maj 2006    Temat postu:

hmmm ale tak wlasciwie był kiedyś hamowany twoj pług czy tylko szacujesz moc?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 15:43, 29 Maj 2006    Temat postu:

dolot przy duzych predkosciach dziala jak turbo Wink, tak jak w motocyklach. ale jest to raczej nieznaczny przyrost, bo przeciez nie bedzie bezposrdnio wtlaczalo powietrza do dolotu, tylko na stozek.. tyle tylko ze bedzie mial zimne powietrze, a to juz ma znaczenie Smile. nie wiem czy to jest takie dobre, zmiana walkow i standardowy wydech... a z glowica co chcesz robic? zeby ci paliwa nie zabraklo w cylindrach Wink
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 15:59, 29 Maj 2006    Temat postu:

wydechu nie mam seryjnego,mam inne portki i przelot az do koncowego remusa,teraz ma na oko 150,ale ja go nie hamowalem(mam gdzies wykres z francji ale to juz nie jest chyba do konca aktualne).Dzialanie turbo daje turbo a nie ped powietrza,zeby osiagnac cos w rodzaju doladowania dynamicznego trzeba miec ok.+220km/h takze nie lacz tego w ten sposob.Helikopter ma 2 wirniki,samolot wirnikowy tez,a dzialanie tych wirnikow jest zupelnie inne.. Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 16:22, 29 Maj 2006    Temat postu:

no to moze przed kolejnymi modami wypadało by go zhamować zeby wiedzieć co dały dotychczasowe mody i po kolejnych znow hamowanie tak dla rozeznania w jakim sie idzie kierunku, ja po zmianie fury gdy wezme sie za jakies tam dlubanie bede hamowal po kazdym modzie po to aby wiedziec co i jak i w jakim tempie sie to posuwa do przodu
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 16:30, 29 Maj 2006    Temat postu:

wiadomo,ze auto przed modami dalszymi bedzie hamowane,na razie nie jest mi to do szczescia potrzebne,kiedy bede juz mial gotowke cala odlozona(potrzeba mi 5k na wszystko Shocked )to robie nastepujace rzeczy :
wyjęcie motoru
- rozebranie silnika
- sprawdzenie wszystkich elementów
- wyważenie wału korbowego z kołem zamachowym i dociskiem
- wszystkie uszczelki
- złożenie silnika według moich preferencji (lużniej do sportu-inaczej na ulicę)
- planowanie glowicy
- lekko zmodyfikowane kanały dolotowe no i ręczne złożenie silnika
- zmiana na walki uliczne CATCAMS(wzrost mocy w calym zakresie)
- na koniec optymalizacja elektroniki i dolotu na hamowni
Przed wszystkimi modami silnika bede prawdopodobnie zmienial zaciski na wieksze i zwiekszal srednice tarcz przednich z 266 na 283mm(wiem,ze da sie to zrobic bezproblemowo...)
Calosc modow silnika oceniam na 160-170KM,obstawiam,ze z wydechem ktory mam teraz to calkowicie mozliwe do przekroczenia,moze wejde w obreb +170KM Laughing
Zrobie te mody zaraz jak uzbieram ostatnia zlotowke Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 17:10, 29 Maj 2006    Temat postu:

zycze powodzenia w palnowanych modach i nawet przekroczenia tych 170 ps Wink jak bedzie zhamowany to wrzuc wykresik z hamowni chetnie zoabczymy co z tego wyszło Smile
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 17:12, 29 Maj 2006    Temat postu:

Boje sie,ze z polskim systemem prawnym wykres bedzie jak na ulicach bedzie bialo.. Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 17:16, 29 Maj 2006    Temat postu:

nie martw sie nic jak sie postarasz i bedizesz chodził za tym wszystkim to moze da rade szybciej, trza byc dobrej mysli Wink
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 17:43, 29 Maj 2006    Temat postu:

tu nie chodzi o realizacje tuningu fury bo mam pewny warsztat ktory robi 206 pucharowe i jest ok,ale o kwestie finansowe zwiazane z moim wypadkiem... Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 17:45, 29 Maj 2006    Temat postu:

aha no to niestety ale w tej kwestii chyba nie za wiele mozna poradzic pozostaje tylko cierpliwie czekac i miec nadzieje, ja mocno trzymam kciuki bo szykuje sie kolejne mocno auto w sieradzu, czyli kolejny potencjalny przeciwik po zmianie fury:)
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 17:54, 29 Maj 2006    Temat postu:

Jesli kasy starczy mi na tuning a nie na zmiane auta to mozemy sie scigac z tym Twoim nowym planem,jesli zmienie auto to celuje w e46 330i badz 330d Twisted Evil 330d chce w wersji 204KM(choc pewnie to straszne koszta,ale po tuningu mozna bujnac na 255KM jak Malysza fura Cool ) ale to taki OT,ogolnie zapanowala moda przeze mnie i kostosa na mocne auta,breku jeszcze mial w podobnym czasie nissana,a teraz kto ma szybsze ten lepszy niby Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 17:59, 29 Maj 2006    Temat postu:

heh ja tez mam wlasciwie 3 koncepcje i wszystkie 3 dość mocne i dość szybkie nawet bardzo Smile ale nic nie omwie zeby nie zapeszyć, jedna z nich jest równiez bawara Razz
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 18:11, 29 Maj 2006    Temat postu:

to ja dodam ze za 5k to z tego co tu napisales to nie starzcy ci nawet na 1/2 planowanych modyfikacji!!! chyba ze wsyztsko bedziesz robil sam a te 5k to na same graty??
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 18:14, 29 Maj 2006    Temat postu:

no az mi slow zabraklo,jesli zalozenie turbo z robocizna i samymi czesciami kosztuje ok.10k to N/A byloby malo logiczne.. Shocked

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 18:30, 29 Maj 2006    Temat postu:

A ja jestem zdania że szkoda kasy ładować w N/A. Dużo kasy i małe przyrosty. A myśle że soft Turbo nie kosztowało by dużo więcej (tak 6-7tys)
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 19:00, 29 Maj 2006    Temat postu:

8 w dobrych firmach typu PromotoR,do tego przerobiony na turbo samochod sprawia wiecej problemow i kosztow,w N/A auto spali mi maks 1 litr wiecej,moze 2 bo nie mam doswiadczenia z walkami,a z turbo przy pelnym ogniu opcja bedzie bliska 20tu..porownanie to auto moje i Binia,moc podobna,osiagi mam troche lepsze a spalanie przy palniku to roznica 6 litrow.. Shocked aha,opcja walkow jest tak pomyslana,ze nie zamyka drogi do turbo w razie czego nie musze drugi raz walkow zmieniac bo to jedyne ktore charakterystyka bardziej pomoga niz zaszkodza w opcji doladowania...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:15, 29 Maj 2006    Temat postu:

heh przyrost rzedu 20-30km (nie wiadomo bo nie hamowany), a spalanie wzrosnie o 1-2ltr.. chyba w trasie do 80km/h ;P.
to nie diesel ze po tuningu elektroniki spalanie spada 5% a moc rosnie 20%. mysle ze nie mozliwe ale zobaczymy.. kupa koni to i kupa picia potrzebna Very Happy

..nie ucz mnie jak dziala turbo.. ja napisalem ze taki dolot da nieznaczny przyrost, bedzie to cos w rodzaju doladowania/dotlenienia, bo zawsze wiecej tlenu dostanie niz jakbys zamontowal go z wlotem do tyl albo w blotniku. a jak chcesz tylko zimne powietrze to zaloz sobie np w blotniku
"gdy powietrze bedzie bezposrednio skierowane na stozek to wtedy przy wysokich predkosciach moze dojsc do zaklocenia dzialania silnika poprzez wysoka ilosc powietrza?"
to chyba miales na mysli predkosci powyzej 220 ;P
Powrót do góry
Flower
Narazie nic nie kumam
Narazie nic nie kumam



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pon 21:27, 29 Maj 2006    Temat postu:

a ja mam 90 ps seryjnie , auto ma 11 latek wiec szacuje ze zostało z 70 ps i jestem zadowolony. spalanie 6 - 7 l /100 km. Pozdrowionka i zapraszam na [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 21:37, 29 Maj 2006    Temat postu:

nie no,wzrosnie spalanie o 5 litrow,haha,bez przegiecia,za pomoca walkow,ciekawa teoria,jesli wzrosnie o wiecej niz 2 litry to wlosy na rudo przefarbuje,hahha.Nie wzrasta pojemnosc,nie wzrasta cisnienie ukladu nazbyt duzo ani nic,za to zwieksza sie sprawnosc silnika wiec gdzie ma to paliwo uciekac?Bez przesady..taki dolot to zaden wzrost w samochodzie ktory osiaga predkosci nawet bliskie maksymalnej bo powietrze ma za niska predkosc i wpada powiedzmy na stozek a nie bezposrednio do kolektora ssacego,napisalem wczesniej o tej wysokiej ilosci powietrza z informacji osoby widocznie niezbyt orientujacej sie w temacie,obecnie zaczerpnalem wiedze od osob zajmujacych sie wyscigami na co dzien i cos takiego jak w motorze(czyli doladowanie dynamiczne) jest stosowane w F1,i tam dziala od predkosci ponad 240 z racji mniejszej niz w osobowce powierzchni czolowej,osobowe auto ma wiekszy opor powietrza,wiec moze zacznie dziala przy +220 i bedzie super,tylko kto bedzie sie scigal od 200 w gore??.. Twisted Evil Aha,jeszcze co do dotlenienia,zle zalozony wlot wdmuchuje cieple powietrze z silnika na stozek,takze nie widze logiki i radze wziac pod uwage choc podstawy aerodynamiki... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 21:37, 29 Maj 2006    Temat postu:

a moj pali 5.5 w trasie Smile
pozdro Razz
turbo rulez
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 21:39, 29 Maj 2006    Temat postu:

chyba oleju Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 23:09, 29 Maj 2006    Temat postu:

kaloh1 napisał:
nie no,wzrosnie spalanie o 5 litrow,haha,bez przegiecia,za pomoca walkow,ciekawa teoria,jesli wzrosnie o wiecej niz 2 litry to wlosy na rudo przefarbuje,hahha.Nie wzrasta pojemnosc,nie wzrasta cisnienie ukladu nazbyt duzo ani nic,za to zwieksza sie sprawnosc silnika wiec gdzie ma to paliwo uciekac?Bez przesady..taki dolot to zaden wzrost w samochodzie ktory osiaga predkosci nawet bliskie maksymalnej bo powietrze ma za niska predkosc i wpada powiedzmy na stozek a nie bezposrednio do kolektora ssacego,napisalem wczesniej o tej wysokiej ilosci powietrza z informacji osoby widocznie niezbyt orientujacej sie w temacie,obecnie zaczerpnalem wiedze od osob zajmujacych sie wyscigami na co dzien i cos takiego jak w motorze(czyli doladowanie dynamiczne) jest stosowane w F1,i tam dziala od predkosci ponad 240 z racji mniejszej niz w osobowce powierzchni czolowej,osobowe auto ma wiekszy opor powietrza,wiec moze zacznie dziala przy +220 i bedzie super,tylko kto bedzie sie scigal od 200 w gore??.. Twisted Evil Aha,jeszcze co do dotlenienia,zle zalozony wlot wdmuchuje cieple powietrze z silnika na stozek,takze nie widze logiki i radze wziac pod uwage choc podstawy aerodynamiki... Wink


najpierw piszesz ze chcesz zmieniac walki i planowac glowice, teraz juz piszesz o samych walkach. kazdy by zakladal najbardziej hardkorowe walki jakby spalanie wzrastalo tak nieznaczaco.. bo 2 ltr przy takich mocach to jest smiech na sali.. ja moge podac ci na 2 przykladach mialem w alfie zmienione walki (1.6 boxer moc podniesiona do 130 ze 10x, juz nie pamietam) spalanie srednie ponizej 9 nie realne, wiec wzrost o ok 3 ltr, spalanie przy wciskaniu DUZO wieszke. 2gi przyklad maluch, zmieniony walek i splanowana glowica (co prawda hardcorowo) ale jednak. spalanie wzroslo z (nie wiem ile dokladnie pali zwykly maluch) ok 5ltr do ok 14ltr (minimalnie- lecac pol trasy na luzie- 9), wiec moze srednie spalanie na trasie do 80km/h nie wzrosnie ci wiecej niz 2ltr, moze nawet pozostanie takie samo.. ale jak wcisniesz to nie ma chu.. nie ma nic za darmo, sprawnosc ci sie tylko zmieni, heh, a moc to z powietrza?

naucz sie czytac ze zrozumieniem.. napisalem ze przysrost jest nieznaczny, ale jak wiesz im wiecej tlenu tym lepiej (najlepiej zimnego), wiec zaciagajacy dolot ma mniejsza efektywnosc niz "dotleniony", bo jest gorsza ogolna charakterystyka.
jezeli chodzi o dolot, to jego efektywnosc nie zalezy od powierzchni czolowej pojazdu w ktorym jest zamontowany tylko od wielkosci wlotu.. w F1 wlot powietrza do silnika nie jest z przodu tylko za kierowca i ma on wielkosc jak atrapka w zwyklym samochodzie, wiec nie wiem co wogole porownujesz..
z tym dolotem zle zalozonym, czy ja sie wypowiedzailem gdzies o tym ze bedzie zaciagal cieple powietrze?? co ma do tego aerodynamika?? jak zalozysz na masce to skad ma ci brac to cieple powietrze?? raczej spod maski podczas jazdy nie leci do przodu, no ale moze ja znam inna "aerodynamike". z blotnika tym bardziej..
juz sobie kup farbe Exclamation Cool swiadkow jest duzo Very Happy
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 7:52, 30 Maj 2006    Temat postu:

hehe,jakby wszyscy mogli to by zakladali hardocorowe walki to auto zaczynaloby jezdzic od 5000obr.Ciekawe kim sa wszyscy,bo watpie zeby wszyscy chcieli miec mula do powiedzmy 5000 a pozniej wow? taki walek przesuwa charakterystyke w gore mocno,ale moze oczywiscie powiesz,ze sie nie znam..ma dlatego wlot nad glowa,bo tam powietrze ma wystarczajaco niska temperature,cisnienie jesli w ogole wzrasta to o moze0,00000x bara,a taki przyrost bylby zalosny..a walki to i glowica,taki znawca powinien to wiedziec.. Cool

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 8:29, 30 Maj 2006    Temat postu:

..najpierw piszesz ze ci sie cala charakterystyka polepszy a teraz piszesz ze powyzej 5tys obr, i co myslisz ze to nei am wplywu na spalanie? a walki to niekoniecznie glowica, poprostu idzie to najczesciej w parze ale nie jest to regula, bo nie ma za bardzo sensu robic tylko jedno.
chyba ten wlot nad glowa nie ejst ze wzgedu na zimniejsze powietrze, tylko na bliskosc do silnika. moglby byc z przodu auta ale za daleko by to szlo..
sie uparles na ten przyrost przy doladowaniu powietrzem, nigdzie nie pisze ze bedzie to w ch... wielki przysot, pisze ze bedzie silnik mial lzej i wiecej powietrza.
no ale uparty jestes.. Smile
i nigdzie nie napisalem ze sie nie znasz..

a farbe i tak kupuj, nie wymigasz sie.. Cool no chyba ze sie pozniej nie przyznasz do spalania Smile
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 19:04, 30 Maj 2006    Temat postu:

pisze,ze bede mial walki uliczne,ktore robia poprawe w calym zakresie a nie hardcore ktory robi super dopiero wyzej,a ze Ty napisales o hardcorowych walkach to sie odnioslem.na bliskosc na pewno tez,ale w rownym stopniu co o sama temperature powietrza,blizej ziemi bedzie cieplejsze wyscigach,takze? Rolling Eyes Nie widze sensu walkow bez glowicy,takze to po prostu dla mnie regula,powtarzam dla mnie Cool Takze spalanie nie bedzie super ultra wyzsze,litr dwa to maks przy tych walkach,wiadomo tez,ze majac robiony silnik do wysokich obrotow wkrecasz go na nie,wiec spalanie wzrasta.. Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 21:44, 22 Paź 2006    Temat postu:

Holo weź no w końcu coś z rób z tym samochodoem, bo jak na razie ciągle piszesz co planujesz zrobić i nic nie robisz.... A fotele z RC nie dają dodatkowych PowerHours'ów....
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 12:26, 23 Paź 2006    Temat postu:

hehe, spokojnie, robie, tylko nie kazdy to widzi Laughing przelozenie foteli to dzien roboty, a przerobka silnika to 3 tygodnie, czekam na ferie bo nie bede jezdzil tramwajem do szkoly.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 9:32, 28 Paź 2006    Temat postu:

kaloh1 napisał:
hehe, spokojnie, robie, tylko nie kazdy to widzi Laughing przelozenie foteli to dzien roboty, a przerobka silnika to 3 tygodnie, czekam na ferie bo nie bede jezdzil tramwajem do szkoly.
pamiętaj wkładanie kasy w auto to strata kasy zawsze to bedzie tylko peugeot 206 warty tyle co cena giełdowa proponuje zmienić auto ale sam wiesz najlepiej pozdrawiam Very Happy PS nie pisze to złośliwie tylko radze jak kolega koledze Very Happy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 9:42, 28 Paź 2006    Temat postu:

ta lepiej pakować kase w BMW Neutral

poza znaczkiem 206 pozostaje jeszcze kwestia kto co lubi jak mu się to podoba i komfort jazdy jaki się odczuwa danym autem, więc ja nie widze nic przeciwko jak Holo ma ochote na pakowanie kasy niehc to robi ale z głowa...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 11:04, 28 Paź 2006    Temat postu:

Bsky napisał:
ta lepiej pakować kase w BMW Neutral

poza znaczkiem 206 pozostaje jeszcze kwestia kto co lubi jak mu się to podoba i komfort jazdy jaki się odczuwa danym autem, więc ja nie widze nic przeciwko jak Holo ma ochote na pakowanie kasy niehc to robi ale z głowa...
pakowanie kasy w każde auto to jej strata wiem z doświadczenia nie chodzi tu o marke czytaj bardziej zrozumiale zresztą każdy musi sie przekonać na własnej skórze więc milego tuningu Wink
Powrót do góry
ChiKenn
Płacą mi za posty
Płacą mi za posty



Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Sob 11:55, 28 Paź 2006    Temat postu:

Robert - ale przeciez nikt nigdy nie mowil ze tuning to jest interes na ktorym sie zarabia czy ktory sie zwraca... to takie hobby jak kazde inne, do ktorego trzeba dokladac... ale przeciez na cos kase trza wydawac, nie? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 12:10, 28 Paź 2006    Temat postu:

podpisuje się pod chikenem
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu Strona Główna -> Projekty i efekty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin