Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu
LCS Sieradz
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[S] moja honda
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu Strona Główna -> Giełda
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 13:38, 03 Lut 2007    Temat postu: [S] moja honda

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Patryk
Mieszkam Tutaj
Mieszkam Tutaj



Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Sob 14:36, 03 Lut 2007    Temat postu:

to co następne ??? 1.8 t znaczy audi a3 ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 15:27, 03 Lut 2007    Temat postu:

po prostu podpis jest niezaktualizowany ale bedzie na 100% cos japonskiego Smile albo jakies 1.6 a jesli turbo to 2.0 Wink
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 18:08, 26 Lut 2007    Temat postu:

8.5? przesada jak 5 dostaniesz to max
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 23:36, 04 Mar 2007    Temat postu:

Nissan s14a Razz hehehe powodzenia ja juz drugi rok sie przymiezam i na zdrowy okaz nadal brakuje mi siana... chcesz cos wiecej Bartus sie dowiedziec to czyta [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 23:56, 04 Mar 2007    Temat postu:

znam fora nissana juz prawie na pamiec... z turbokillersami wlacznie

a jak dobrze poszukasz to i znajdziesz w dobrym stanie <yes> i za pieniadze w miare rozsadne...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 12:42, 05 Mar 2007    Temat postu:

to cos slabo szukacie, w przeciagu pol roku byly chyba ze 3 ciekawe S14 na sprzedarz

ostatni sensowny to ten [link widoczny dla zalogowanych] (juz sprzedany)
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 13:10, 05 Mar 2007    Temat postu:

Najlepsza czesc tego ogloszenia to:
"moje auto bylo bite, poprzedni wlasciciel zarabial tym autem dojac ubezpieczalnie
ale jest proste i trzyma sie kupy i nie sklada sie tylko ze szpachli jak ktos chce aby wszystko bylo tiptop trzeba zrobic jeden blotnik i wymienic pas przedni, pomalowac i bedzie igla."
Shocked
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 13:19, 05 Mar 2007    Temat postu:

przynamniej sie przyznal i bajek nie opowiadal.. teraz nie ma pewnosci ze nie kupi sie z jakas wada, prosty przyklad golf 4, duza czesc tych samochodow juz z fabryki wyjezdzala ze szpachlowanym dachem Exclamation znajomy jest tam pracownikiem, i mówil ze nie tylko takie numery tam odchodzily.. i niby nowe auto.. Rolling Eyes
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 13:21, 05 Mar 2007    Temat postu:

a ktory 200SX nie byl bity hahaha, przynajmniej Mniam otwarcie o tym napisal

widzialem to S14 przed robieniem, w trakcie roboty i po. Z tymi modami to auto jest tyle warte.

dla przykladu znajomy kupil S14 (i to od pewnej osoby z SR.pl) za 18tysi i po miesiacu musial wymieniac silnik a dach auta (pod podsufitka) wygladal jakby byl milion razy szpachlowany
inny znajomy kupil S14 prawie serie ale w swietnym stanie (jedynie jakies przygody z dachem - cos spadlo kiedys z innego auta) i dal 28tysi
ja za swojego dalem 22tysi'e i wiem, ze mialo caly lewy bok przejechany przez autobus o czym od razu poinformowal mnie byly wlasciciel.

wiec jezeli ktos szuka S14 bez przygod to niech lepiej wraca do komiksow
naogladalem sie juz troche S14-tek i 20tysi to raczej minimum za to auta (ani razu nie wspomnialem o S14a, za ktore trzeba dac od 35 do 40tysi)
Powrót do góry
Kostos
Postojebca
Postojebca



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sdz

PostWysłany: Pon 18:00, 05 Mar 2007    Temat postu:

booncol_200sx napisał:

wiec jezeli ktos szuka S14 bez przygod to niech lepiej wraca do komiksow


Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 18:10, 05 Mar 2007    Temat postu:

booncol_200sx napisał:

wiec jezeli ktos szuka S14 bez przygod to niech lepiej wraca do komiksow

A mi sie wydaje ze napewno sa jeszcze jakies ladne bezwypadkowe egaemplarze tylko tak jak mowisz takiego nie kupi sie za ok.20tys tylko trzeba dac duzo duzo wiecej,ale tak jest z kazdym autem Cool
Powrót do góry
ChiKenn
Płacą mi za posty
Płacą mi za posty



Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Wto 1:24, 06 Mar 2007    Temat postu:

wiadomo ze jak jest tanio to to nie jest "okazja" tylko po prostu auto bite... tak to juz jest na tym swiecie ze sie ma albo tanio albo dobrze... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 1:30, 08 Mar 2007    Temat postu:

jest teraz fajny za rowne 20 do kupienia
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 11:22, 08 Mar 2007    Temat postu:

jest gdzies na sieci?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 12:13, 08 Mar 2007    Temat postu:

gosc z wawki o nicku rafi chce sprzedac, sprawdz na streetracingu albo na nissantechu bo juz nie pamietam gdzie to bylo
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 1:58, 15 Mar 2007    Temat postu:

honda sprzedana
od poniedzialku po wrocku juz jezdzi
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 23:51, 15 Mar 2007    Temat postu:

To tera turbo czy specjalnie vti, zeby mnie probowac objechac?? Laughing Bodaj Dino z SR.pl takiego kloca sprzedal, 200sx, do ktorego trzeba wlozyc kupe siana Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 0:05, 16 Mar 2007    Temat postu:

a co bys powiedzial na polacznie jednego i drugiego Twisted Evil
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 1:01, 16 Mar 2007    Temat postu:

vti turbo? Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 1:08, 16 Mar 2007    Temat postu:

za rok moze dwa... Very Happy
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 1:17, 16 Mar 2007    Temat postu:

vti i turbina to najglupsze z mozliwych polaczen, vti wykorzystuje wysokie obroty, juz lepszy jest kompresor jak kolegi wojtrka z sr.pl, auto na 2ch albo nawet 3ch pierwszych biegach jest szybsze od m5 e39, a ma 225KM chyba Twisted Evil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 1:18, 16 Mar 2007    Temat postu:

przeciez Ty sie nie znasz na civikach...
a i jest sporo vti turbo i jezdza conajmniej zadowalajaco
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 1:25, 16 Mar 2007    Temat postu:

pomysl, jesli silnik kreci do 8,5 tys obr, a auta z turbawkami, nawet evo ze zmiennymi fazami kreca pod 7 max to logiczne jest w tym przypadku wykorzystanie kompresora, ktory pompuje rowno z obrotami i nie ma turbo dziury np Laughing tylko nie takiego kompresora z merca SLR, bo do napedzenia samego kompresora potrzeba ponad 100KM Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 1:27, 16 Mar 2007    Temat postu:

amen
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 10:12, 16 Mar 2007    Temat postu:

nie znam sie na Civikach ale znam jednego 1.6 (125km w serii?) z turbo i ponad 300kucy
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 10:14, 16 Mar 2007    Temat postu:

ale to nie VTi na dwoch walkach, tylko pewnie sohc, Bartek jako fanatyk civicow powinien odpowiedziec najlepiej Laughing VTi+kompresor to najlepsze rozw Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kostos
Postojebca
Postojebca



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sdz

PostWysłany: Pią 10:22, 16 Mar 2007    Temat postu:

tez sie nie znam na civicach ale w stanach w huj bylo civicow z turbo..chyba najczestsza zabawka dla mlodziezy..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 10:36, 16 Mar 2007    Temat postu:

Ale po jaka cholere uturbiac auto wysokoobrotowe, skoro mozna zalozyc skuteczniejszy w tym przypadku kompresor?? Dla blow-offa?? Przerost formy nad trescia, chyba ze nie ten silnik z vti/type s.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 11:23, 16 Mar 2007    Temat postu:

moze dla wiekszego powera i niutow?
Powrót do góry
ChiKenn
Płacą mi za posty
Płacą mi za posty



Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 821
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Pią 11:34, 16 Mar 2007    Temat postu:

przy wyborze kompresor / turbina nie tylko ma znaczenie kwestia "racjonalnego doboru co lepsze" (o tym nie mam pojecia w przypadku vti) ale tez finansowe, dostepnosci podzespolow itp... mysle ze turbo duzo latwiej zalozyc bo jest duzo popularniejsze... czy znajomosci tematu przez mechanikow ktorzy to zakladaja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kostos
Postojebca
Postojebca



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 544
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sdz

PostWysłany: Pią 12:25, 16 Mar 2007    Temat postu:

ChiKenn napisał:
przy wyborze kompresor / turbina nie tylko ma znaczenie kwestia "racjonalnego doboru co lepsze" (o tym nie mam pojecia w przypadku vti) ale tez finansowe, dostepnosci podzespolow itp... mysle ze turbo duzo latwiej zalozyc bo jest duzo popularniejsze... czy znajomosci tematu przez mechanikow ktorzy to zakladaja.

proste..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 13:07, 16 Mar 2007    Temat postu:

nie trzeba szukac nawet w stanach choc tam ich rzezywiscie najwiecej wystarczy wejsc na strone ssgarage i zibaczyc ze takie projekty juz sa a nawet jeden obecnie jest w toku...

P.S.
kolega Holo jak zwykle uswiadamia wszytskich i udziele rad, szkoda ze w temacie w ktorym srednio sie orientuje...
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 16:32, 23 Mar 2007    Temat postu:

Bartek madralo, to spytaj niejakiego Wojtrka z SR, ktory ma VTi zrobione na 220KM, dlaczego auta nie zaturbial tylko wsadzil kompresor, miesza tym ze startu M5 Cool Na pewno znaczenie mialo tez to, ze kompresor mozna przelozyc, ale chyba zdolnosc do wkrecenia sie razem z obrotami tez miala znaczenie.. Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 14:04, 24 Mar 2007    Temat postu:

Holo madralo.... jak zwykle udowadniasz wszystkim swoje racje znajac sie na calej sprawie jak kura na pieprzu....

wkleje Ci tutaj artykul

Silnik Hondy i doładowanie

"Mówiliśmy to już wiele razy...silnik VTEC Hondy uwielbia turbodoładowanie. Krótkie czasy otwarcia zaworów na niskich obrotach zapewniają wspaniałą siłę napędową turbosprężarki, podczas gdy długie czasy otwarcia na wysokich obrotach zapewniają maksymalną możliwą do osiągnięcia moc. Ile daje tutaj VTEC? Wcześniej przed testowaniem silnika B16A sprawdziliśmy to już na wyścigowym silniku B18C turbodoładowanym odłączając selenoid VTEC'a. Silnik produkujący moc wyjściową 500KM z VTEC nagle był w stanie wydusić "jedynie" 376KM bez VTEC'a.

......

Tuningując B16A najlepiej jest zainwestować w system turbo. Co prawda jego koszt 4 tys.$ nie jest mały, ale gdzie w końcu można wyciągnąć z silnika w tej konfiguracji 300KM mocy wyjściowej przy ulicznym układzie wydechowym.... Trwałość systemów turbo firmy DRAGg została już udowodniona i jeśli używa się ich na odpowiednim poziomie ciśnienia, to wówczas tak doładowany silnik Hondy przetrwa naprawdę długo."

Tekst na podstawie artykułu w "Honda Tuning" opracowany przez Grzesia Polok

tadamm...

widzisz i znow nie miales racji Rolling Eyes
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Sob 16:28, 24 Mar 2007    Temat postu:

Jako odniesienie wzialem doswiadczenia goscia z VTi i podzielilem sie jego wypowiedzia, nie mowie, ze mam z tym doswiadczenia zyciowie, tylko, ze powiedzialy mi to osoby majace z VTi wiecej doswiadczenia niz Ty wyczytasz na forach. Moze w/w silniki lubia turbo, NIE WIEM, wiem, ze logiczniejsze wydaje mi sie wkladanie kompresora do codziennej jazdy chocby, bo nie ma turbo-lag'a. Forumowej wiedzy Bartka jednak nic nie przebije Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 16:51, 24 Mar 2007    Temat postu:

a moze ja chce zajebistego turbo laga... Rolling Eyes
wiem ze z Toba nie ma dyskusji bo oczywiscie to co powie mecenas Holo jest niemalze swiete Rolling Eyes
czasami warto przyznac sie do bledu...
a jesli juz chcesz pozostac wszechwiedzacy i wszechmocny to nie pisz nic na tematy o ktorych nie masz pojecia
Powrót do góry
Patryk
Mieszkam Tutaj
Mieszkam Tutaj



Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 624
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Sieradz

PostWysłany: Sob 18:12, 24 Mar 2007    Temat postu:

tak rozsądnie podchodząc do sprawy kompresor jest chyba lepszy ... jeśli chodzi o elastyczność ... Turbo też ma swoje zalety ...

a co do bartka ... planujesz zaturbić auto ? W jakiej firmie ? Zdajesz sobie srpawe z kosztów ? Czy nie lepiej kupić jakies mocniejsze auto ? Mam znajomego który wsadził turbo do 325 (2003 rok) i ...
... teraz uważa że lepiej by zrobił gdyby zamienił je z dopłatą na M3 ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 19:41, 24 Mar 2007    Temat postu:

turbo do bmw to faktycznie niezbyt dobry pomysl
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 0:12, 25 Mar 2007    Temat postu:

to jest plan nie na teraz ale najwczesniej na przyszly sezon, aczkolwiek nieukrywam ze chcialbym byc pionierem w naszych regionach i byc moze cos takiego zkminic

z kosztow doskonale zdaje sobie sprawe

a wykonawca jesli juz to tylko SSG

P.S. narazie musze kupic auto Wink
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pon 16:23, 26 Mar 2007    Temat postu:

Bartek, jesli bierzemy pod uwage hardcorowe instalacje na dragstripy to pewnie turbo w hondzie byloby lepsze...tylko czemu wszystkie top fuel maja kompresory, a nie turbiny?? Instalacja kompresora jest chyba zreszta mniej inwazyjna..jesli z auta n/a robisz turbo to powrot do n/a nie jest zbyt prosty...a tam zdejmiesz kompresor i pare gratow i juz..takze nie wiem, czy mam potrzebe przyznac sie do bledu, bo jego granica jest widac plynna Wink WSZYSTKO ZALEZY OD POTRZEB i tyle Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 11:03, 27 Mar 2007    Temat postu:

zmieniasz kolektor i smigasz bez turbo Smile

wiadomo, ze wypadaloby jeszcze doprezyc silnik i go wystroic, ale przy wywalaniu kompresora chyba trzeba zrobic to samo?

[edit]
sry, zapomnialem jeszcze o wywaleniu IC i przerobieniu dolotu


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 11:27, 27 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Wto 11:19, 27 Mar 2007    Temat postu:

hmm, kiedys czytalem, ze kompresor to mniej inwazyjna forma doladowania..jako przyklad podaje wlasnie VTi Wojtka, poniewaz zalozyl kompresor, sprzedal auto, a kompresor wlozyl do drugiego VTi, czyli chyba nie jest to takie problematyczne jak odturbianie? Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 1:04, 29 Mar 2007    Temat postu:

a niech se i ten wojtek zklada po 5 kompresorow malo mnie to interesuje....

a i chyba logiczne ze najmniej wazna dla mnie rzecza bedzie mozliwosc demontażu Rolling Eyes
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 17:45, 29 Mar 2007    Temat postu:

przy podkrecaniu zawsze jest ryzyko, ze motor sie wysra, dlatego demontaz tez powinien byc latwy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 22:23, 29 Mar 2007    Temat postu:

moze w pugach sie tak wysrawaja Rolling Eyes
hondowskie nie maja takich sklonnosci...
Powrót do góry
kaloh
Prawie Jak Admin
Prawie Jak Admin



Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 729
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Czw 22:48, 29 Mar 2007    Temat postu:

nie gadaj mi takich tekstow, bo az... Laughing Uturbiaj uturbiaj, powodzenia, koniec dysputy Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 10:11, 30 Mar 2007    Temat postu:

miałem sie juz nie wypowiadać na forum odnośnie modyfikacji hondy ale teraz musze
Bartek widziałeś kiedyś silnik hondy w którym przedobrzyli z podnoszeniem mocy ? nie a ja widziałem i powiem ci że składał sie z bardzo dużej ilości części szczegulnie kolektor dolotowy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 13:25, 30 Mar 2007    Temat postu:

no to powiedz mi ile wedlug Ciebie mozna wyciagnac z vti z turbo ?
jaka wedlug Ciebie jest bezpieczna granica podnoszenia mocy w b16a2?

a i jaki to byl motor?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 15:42, 30 Mar 2007    Temat postu:

bartek niewiem to zależy co dla ciebie znaczy bezpieczna granica jeśli jest to samochód do normalnej jazdy i nie mieć cały czas w głowie pytania kiedy silnik wyleci w powietrze albo cokolwiek innego sie urwie pęknie itp to te 300ps dla mnie to max niewiem może da sie i więcej widziałem silnik 2.4 litra i ponad 680 ps i podobno miało to jeździć na codzień a kawałki silnika hondy pochodziły ze starego crx-a b16a1
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum LCS Lokalne Centrum Streetracingu Strona Główna -> Giełda Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin