| Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat | 
    
    
        | Autor | Wiadomość | 
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 13:38, 03 Lut 2007    Temat postu: [S] moja honda |  |  
                | 
 |  
                | [link widoczny dla zalogowanych] |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        |  | 
       |  | 
    
    
        | Patryk Mieszkam Tutaj
 
  
 
 Dołączył: 29 Cze 2005
 Posty: 624
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/10
 Skąd: Sieradz
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 14:36, 03 Lut 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | to co następne ??? 1.8 t znaczy audi a3 ??? 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 15:27, 03 Lut 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | po prostu podpis jest niezaktualizowany ale bedzie na 100% cos japonskiego  albo jakies 1.6 a jesli turbo to 2.0   |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 18:08, 26 Lut 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 8.5? przesada jak 5 dostaniesz to max |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 23:36, 04 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Nissan s14a  hehehe powodzenia ja juz drugi rok sie  przymiezam i na zdrowy okaz nadal brakuje mi siana... chcesz cos wiecej Bartus sie dowiedziec to czyta [link widoczny dla zalogowanych] |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 23:56, 04 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | znam fora nissana juz prawie na pamiec... z turbokillersami wlacznie 
 a jak dobrze poszukasz to i znajdziesz w dobrym stanie <yes> i za pieniadze w miare rozsadne...
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 12:42, 05 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | to cos slabo szukacie, w przeciagu pol roku byly chyba ze 3 ciekawe S14 na sprzedarz 
 ostatni sensowny to ten [link widoczny dla zalogowanych] (juz sprzedany)
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 13:10, 05 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Najlepsza czesc tego ogloszenia to: "moje auto bylo bite, poprzedni wlasciciel zarabial tym autem dojac ubezpieczalnie
 ale jest proste i trzyma sie kupy i nie sklada sie tylko ze szpachli jak ktos chce aby wszystko bylo tiptop trzeba zrobic jeden blotnik i wymienic pas przedni, pomalowac i bedzie igla."
 
   |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 13:19, 05 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | przynamniej sie przyznal  i bajek nie opowiadal.. teraz nie ma pewnosci ze nie kupi sie z jakas wada, prosty przyklad golf 4, duza czesc tych samochodow juz z fabryki wyjezdzala ze szpachlowanym dachem  znajomy jest tam pracownikiem, i mówil ze nie tylko takie numery tam odchodzily.. i niby nowe auto..   |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 13:21, 05 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | a ktory 200SX nie byl bity hahaha, przynajmniej Mniam otwarcie o tym napisal 
 widzialem to S14 przed robieniem, w trakcie roboty i po. Z tymi modami to auto jest tyle warte.
 
 dla przykladu znajomy kupil S14 (i to od pewnej osoby z SR.pl) za 18tysi i po miesiacu musial wymieniac silnik a dach auta (pod podsufitka) wygladal jakby byl milion razy szpachlowany
 inny znajomy kupil S14 prawie serie ale w swietnym stanie (jedynie jakies przygody z dachem - cos spadlo kiedys z innego auta) i dal 28tysi
 ja za swojego dalem 22tysi'e i wiem, ze mialo caly lewy bok przejechany przez autobus o czym od razu poinformowal mnie byly wlasciciel.
 
 wiec jezeli ktos szuka S14 bez przygod to niech lepiej wraca do komiksow
 naogladalem sie juz troche S14-tek i 20tysi to raczej minimum za to auta (ani razu nie wspomnialem o S14a, za ktore trzeba dac od 35 do 40tysi)
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kostos Postojebca
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 544
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/10
 Skąd: Sdz
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 18:00, 05 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | booncol_200sx napisał: |  
	  | wiec jezeli ktos szuka S14 bez przygod to niech lepiej wraca do komiksow
 
 |  
 
     
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 18:10, 05 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | booncol_200sx napisał: |  
	  | wiec jezeli ktos szuka S14 bez przygod to niech lepiej wraca do komiksow
 
 |  A mi sie wydaje ze napewno sa jeszcze jakies ladne bezwypadkowe egaemplarze tylko tak jak mowisz takiego nie kupi sie za ok.20tys tylko trzeba dac duzo duzo wiecej,ale tak jest z kazdym autem
   |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | ChiKenn Płacą mi za posty
 
  
 
 Dołączył: 02 Lip 2005
 Posty: 821
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/10
 Skąd: Sieradz
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 1:24, 06 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | wiadomo ze jak jest tanio to to nie jest "okazja" tylko po prostu auto bite... tak to juz jest na tym swiecie ze sie ma albo tanio albo dobrze...   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 1:30, 08 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | jest teraz fajny za rowne 20 do kupienia |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 11:22, 08 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | jest gdzies na sieci? |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 12:13, 08 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | gosc z wawki o nicku rafi chce sprzedac, sprawdz na streetracingu albo na nissantechu bo juz nie pamietam gdzie to bylo |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 1:58, 15 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | honda sprzedana od poniedzialku po wrocku juz jezdzi
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | kaloh Prawie Jak Admin
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 729
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/10
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 23:51, 15 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | To tera turbo czy specjalnie vti, zeby mnie probowac objechac??  Bodaj Dino z SR.pl takiego kloca sprzedal, 200sx, do ktorego trzeba wlozyc kupe siana   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 0:05, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | a co bys powiedzial na polacznie jednego i drugiego   |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | kaloh Prawie Jak Admin
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 729
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/10
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 1:01, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | vti turbo?   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 1:08, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | za rok moze dwa...   |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | kaloh Prawie Jak Admin
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 729
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/10
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 1:17, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | vti i turbina to najglupsze z mozliwych polaczen, vti wykorzystuje wysokie obroty, juz lepszy jest kompresor jak kolegi wojtrka z sr.pl, auto na 2ch albo nawet 3ch pierwszych biegach jest szybsze od m5 e39, a ma 225KM chyba   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 1:18, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | przeciez Ty sie nie znasz na civikach... a i jest sporo vti turbo i jezdza conajmniej zadowalajaco
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | kaloh Prawie Jak Admin
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 729
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/10
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 1:25, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | pomysl, jesli silnik kreci do 8,5 tys obr, a auta z turbawkami, nawet evo ze zmiennymi fazami kreca pod 7 max to logiczne jest w tym przypadku wykorzystanie kompresora, ktory pompuje rowno z obrotami i nie ma turbo dziury np  tylko nie takiego kompresora z merca SLR, bo do napedzenia samego kompresora potrzeba ponad 100KM   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 1:27, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | amen |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 10:12, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | nie znam sie na Civikach ale znam jednego 1.6 (125km w serii?) z turbo i ponad 300kucy |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | kaloh Prawie Jak Admin
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 729
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/10
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 10:14, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | ale to nie VTi na dwoch walkach, tylko pewnie sohc, Bartek jako fanatyk civicow powinien odpowiedziec najlepiej  VTi+kompresor to najlepsze rozw   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kostos Postojebca
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 544
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/10
 Skąd: Sdz
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 10:22, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | tez sie nie znam na civicach ale w stanach w huj bylo civicow z turbo..chyba najczestsza zabawka dla mlodziezy.. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | kaloh Prawie Jak Admin
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 729
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/10
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 10:36, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Ale po jaka cholere uturbiac auto wysokoobrotowe, skoro mozna zalozyc skuteczniejszy w tym przypadku kompresor?? Dla blow-offa?? Przerost formy nad trescia, chyba ze nie ten silnik z vti/type s. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 11:23, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | moze dla wiekszego powera i niutow? |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | ChiKenn Płacą mi za posty
 
  
 
 Dołączył: 02 Lip 2005
 Posty: 821
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 3 razy
 Ostrzeżeń: 0/10
 Skąd: Sieradz
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 11:34, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | przy wyborze kompresor / turbina nie tylko ma znaczenie kwestia "racjonalnego doboru co lepsze" (o tym nie mam pojecia w przypadku vti) ale tez finansowe, dostepnosci podzespolow itp... mysle ze turbo duzo latwiej zalozyc bo jest duzo popularniejsze... czy znajomosci tematu przez mechanikow ktorzy to zakladaja. 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Kostos Postojebca
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 544
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 2 razy
 Ostrzeżeń: 0/10
 Skąd: Sdz
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 12:25, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | 
 
	  | ChiKenn napisał: |  
	  | przy wyborze kompresor / turbina nie tylko ma znaczenie kwestia "racjonalnego doboru co lepsze" (o tym nie mam pojecia w przypadku vti) ale tez finansowe, dostepnosci podzespolow itp... mysle ze turbo duzo latwiej zalozyc bo jest duzo popularniejsze... czy znajomosci tematu przez mechanikow ktorzy to zakladaja. |  proste..
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 13:07, 16 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | nie trzeba szukac nawet w stanach choc tam ich rzezywiscie najwiecej wystarczy wejsc na strone ssgarage i zibaczyc ze takie projekty juz sa a nawet jeden obecnie jest w toku... 
 P.S.
 kolega Holo jak zwykle uswiadamia wszytskich i udziele rad, szkoda ze  w temacie w ktorym srednio sie orientuje...
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | kaloh Prawie Jak Admin
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 729
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/10
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 16:32, 23 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Bartek madralo, to spytaj niejakiego Wojtrka z SR, ktory ma VTi zrobione na 220KM, dlaczego auta nie zaturbial tylko wsadzil kompresor, miesza tym ze startu M5  Na pewno znaczenie mialo tez to, ze kompresor mozna przelozyc, ale chyba zdolnosc do wkrecenia sie razem z obrotami tez miala znaczenie..   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 14:04, 24 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Holo madralo.... jak zwykle udowadniasz wszystkim swoje racje znajac sie na calej sprawie jak kura na pieprzu.... 
 wkleje Ci tutaj artykul
 
 Silnik Hondy i doładowanie
 
 "Mówiliśmy to już wiele razy...silnik VTEC Hondy uwielbia turbodoładowanie. Krótkie czasy otwarcia zaworów na niskich obrotach zapewniają wspaniałą siłę napędową turbosprężarki, podczas gdy długie czasy otwarcia na wysokich obrotach zapewniają maksymalną możliwą do osiągnięcia moc. Ile daje tutaj VTEC? Wcześniej przed testowaniem silnika B16A sprawdziliśmy to już na wyścigowym silniku B18C turbodoładowanym odłączając selenoid VTEC'a. Silnik produkujący moc wyjściową 500KM z VTEC nagle był w stanie wydusić "jedynie" 376KM bez VTEC'a.
 
 ......
 
 Tuningując B16A najlepiej jest zainwestować w system turbo. Co prawda jego koszt 4 tys.$ nie jest mały, ale gdzie w końcu można wyciągnąć z silnika w tej konfiguracji 300KM mocy wyjściowej przy ulicznym układzie wydechowym.... Trwałość systemów turbo firmy DRAGg została już udowodniona i jeśli używa się ich na odpowiednim poziomie ciśnienia, to wówczas tak doładowany silnik Hondy przetrwa naprawdę długo."
 
 Tekst na podstawie artykułu w "Honda Tuning" opracowany przez Grzesia Polok
 
 tadamm...
 
 widzisz i znow nie miales racji
   |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | kaloh Prawie Jak Admin
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 729
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/10
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 16:28, 24 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Jako odniesienie wzialem doswiadczenia goscia z VTi i podzielilem sie jego wypowiedzia, nie mowie, ze mam z tym doswiadczenia zyciowie, tylko, ze powiedzialy mi to osoby majace z VTi wiecej doswiadczenia niz Ty wyczytasz na forach. Moze w/w silniki lubia turbo, NIE WIEM, wiem, ze logiczniejsze wydaje mi sie wkladanie kompresora do codziennej jazdy chocby, bo nie ma turbo-lag'a. Forumowej wiedzy Bartka jednak nic nie przebije   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 16:51, 24 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | a moze ja chce zajebistego turbo laga...   wiem ze z Toba nie ma dyskusji bo oczywiscie to co powie mecenas Holo jest niemalze swiete
   czasami warto przyznac sie do bledu...
 a jesli juz chcesz pozostac wszechwiedzacy i wszechmocny to nie pisz nic na tematy o ktorych nie masz pojecia
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Patryk Mieszkam Tutaj
 
  
 
 Dołączył: 29 Cze 2005
 Posty: 624
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Ostrzeżeń: 0/10
 Skąd: Sieradz
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 18:12, 24 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | tak rozsądnie podchodząc do sprawy kompresor jest chyba lepszy ... jeśli chodzi o elastyczność ... Turbo też ma swoje zalety ... 
 a co do bartka ... planujesz zaturbić  auto ? W jakiej firmie ? Zdajesz sobie srpawe z kosztów ? Czy nie lepiej kupić jakies mocniejsze auto ? Mam znajomego który wsadził turbo do 325 (2003 rok) i ...
 ... teraz uważa że lepiej by zrobił gdyby zamienił je z dopłatą na M3 ...
 
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Sob 19:41, 24 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | turbo do bmw to faktycznie niezbyt dobry pomysl |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Nie 0:12, 25 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | to jest plan nie na teraz ale najwczesniej na przyszly sezon, aczkolwiek nieukrywam ze chcialbym byc pionierem w naszych regionach i byc moze cos takiego zkminic 
 z kosztow doskonale zdaje sobie sprawe
 
 a wykonawca jesli juz to tylko SSG
 
 P.S. narazie musze kupic auto
   |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | kaloh Prawie Jak Admin
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 729
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/10
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pon 16:23, 26 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | Bartek, jesli bierzemy pod uwage hardcorowe instalacje na dragstripy to pewnie turbo w hondzie byloby lepsze...tylko czemu wszystkie top fuel maja kompresory, a nie turbiny?? Instalacja kompresora jest chyba zreszta mniej inwazyjna..jesli z auta n/a robisz turbo to powrot do n/a nie jest zbyt prosty...a tam zdejmiesz kompresor i pare gratow i juz..takze nie wiem, czy mam potrzebe przyznac sie do bledu, bo jego granica jest widac plynna  WSZYSTKO ZALEZY OD POTRZEB i tyle   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 11:03, 27 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | zmieniasz kolektor i smigasz bez turbo   
 wiadomo, ze wypadaloby jeszcze doprezyc silnik i go wystroic, ale przy wywalaniu kompresora chyba trzeba zrobic to samo?
 
 [edit]
 sry, zapomnialem jeszcze o wywaleniu IC i przerobieniu dolotu
 
 Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 11:27, 27 Mar 2007, w całości zmieniany 1 raz
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | kaloh Prawie Jak Admin
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 729
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/10
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Wto 11:19, 27 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | hmm, kiedys czytalem, ze kompresor to mniej inwazyjna forma doladowania..jako przyklad podaje wlasnie VTi Wojtka, poniewaz zalozyl kompresor, sprzedal auto, a kompresor wlozyl do drugiego VTi, czyli chyba nie jest to takie problematyczne jak odturbianie?   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 1:04, 29 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | a niech se i ten wojtek zklada po 5 kompresorow malo mnie to interesuje.... 
 a i chyba logiczne ze najmniej wazna dla mnie rzecza bedzie mozliwosc demontażu
   |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | kaloh Prawie Jak Admin
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 729
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/10
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 17:45, 29 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | przy podkrecaniu zawsze jest ryzyko, ze motor sie wysra, dlatego demontaz tez powinien byc latwy   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 22:23, 29 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | moze w pugach sie tak wysrawaja   hondowskie nie maja takich sklonnosci...
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | kaloh Prawie Jak Admin
 
  
 
 Dołączył: 24 Cze 2005
 Posty: 729
 Przeczytał: 0 tematów
 
 Pomógł: 1 raz
 Ostrzeżeń: 0/10
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Czw 22:48, 29 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | nie gadaj mi takich tekstow, bo az...  Uturbiaj uturbiaj, powodzenia, koniec dysputy   
 Post został pochwalony 0 razy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 10:11, 30 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | miałem sie juz nie wypowiadać na forum odnośnie modyfikacji hondy  ale teraz musze Bartek widziałeś kiedyś silnik hondy w którym przedobrzyli  z podnoszeniem mocy ? nie a ja widziałem i powiem ci że składał sie z bardzo dużej ilości części szczegulnie kolektor  dolotowy
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 13:25, 30 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | no to powiedz mi ile wedlug Ciebie mozna wyciagnac z vti z turbo ? jaka wedlug Ciebie jest bezpieczna granica podnoszenia mocy w b16a2?
 
 a i jaki to byl motor?
 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        | Gość 
 
 
 
 
 
 
 | 
            
                |  Wysłany: Pią 15:42, 30 Mar 2007    Temat postu: |  |  
                | 
 |  
                | bartek niewiem  to zależy co dla ciebie znaczy bezpieczna granica  jeśli jest to samochód do normalnej jazdy  i nie mieć cały czas w głowie pytania kiedy silnik wyleci w powietrze albo cokolwiek innego sie urwie pęknie itp to te 300ps dla mnie to max niewiem może da sie i więcej widziałem silnik 2.4 litra i ponad 680 ps i podobno miało to jeździć na codzień a kawałki silnika hondy pochodziły ze starego crx-a b16a1 |  | 
    
        | Powrót do góry |  | 
    
        |  | 
        
    
        |  |